Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Heros Quest Tancerza Ostrzy

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna » Tancerz Ostrzy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Heros Quest Tancerza Ostrzy
Autor Wiadomość
dziki
V.I.P
V.I.P



Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post Heros Quest Tancerza Ostrzy
Zabij: Aligator (0/20)
Zabij: Kobra (0/20)
Zabij: Magiczny bazyliszek (0/20)
Zabij: Harpia (0/20)
Zabij: Orzeł górski (0/20)
Zabij: Śnieżny tygrys (0/15)


*Orły, Harpie, Kobry, Tygryski znajdziemy w Mrocznym Przesmyki i Zapomnianym Szlaku.
*Bazyliszki znajdziemy w Pieczarze szaleńców oraz Barwnej Jaskini.
*Aligatory to Złowrogie Bagna lub zasłonięte Jezioro.

Po wykonaniu zadania wracamy do Grafinii

Nagroda:

60k punktów doświadczenia oraz

Nazwa przedmiotu Obrazek Właściwości
Zręczne rękawice



Typ:Rękawice

AC:46

ACM:34

Siła +34

Zręczność +64

Związany z właścicielem

Wymagana profesja:Tancerz Ostrzy

Wymagany poziom:60

Wartość:12828




Drugie zadanie - szybkość.
Nie zaczynaj zadania bez zezwolenia na tp do nithal

Quest ten składa sie z trzech biegów na czas. Będziemy musieli dostać się do pomocników tancerki i zdobyć od nich chorągiewkę.

1. Musimy obiec całe mury Nithal do jej pomocnika i wrócić mamy na to 2 minuty.
2. Mamy 7 minut by dostać się do pomocnika na Nizinie Wieśniaków, wziąć od niego flagę i wrócić do Grafinii.
3. Mamy 15minut by dostać się do lasu Tropicieli(Mapka gdzie znajduje sie Nutris), obok Nutrisa znajduje się 3 pomocnik nauczycielki - bierzemy flagę i spowrotem udajemy się do Grafinii.[Teraz właśnie potrzebne jest wykupienie teleportu. Polecana trasa to Nithal - Torneg - Las Tropicieli - Torneg - Nithal]

Nagroda:
65k punktów doświadczenia i

Nazwa przedmiotu
Obrazek Właściwości
Buty Żwawości



Typ:Buty

AC:55

ACM:41

Blokuje 14 obrażeń od

trucizny

SA +23%

Unik +6

Związany z właścicielem

Wymagana profesja:Tancerz Ostrzy

Wymagany poziom:60

Wartość:12828


Trzecie zadanie. - umysł.

Mamy dostać się do Zajazdu pod złamanym Dukatem - Wejście (Nithal (52,55)) i porozmawiać z Nieninque.

Musimy wziąć od niego mixturę dla Grafinii - problem w tym, że nie znamy języka w jakim się obsługuje. Jednakże wystarczy w dialogu trzeba wybierać wszystko co związane jest z miksturką dla nauczycielki.

Nagroda:

70k punktów doświadczenia i

Nazwa przedmiotu
Obrazek Właściwości
Czapka Orła


Typ:Hełmy

AC:60

ACM:45

Blukuje 15 obrażeń od

trucizny

Zręczność +34

SA +23%

Wymagana profesja:Tancerz Ostrzy

Wymagany poziom:60

Wartość:12828







Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja czwarta - o tym, jak bronić się bez tarczy.

Zabij olbrzym miotający(0/30)
Zdobądź tarczę olbrzyma i zanieś ją do Grafinii Nimue.



Olbrzymy możemy znaleźć w drodze do Andarum w kamiennej jaskini której strzeże Vonaros.

Nagroda:

80k punktów doświadczenia i
Nazwa przedmiotu Obrazek Właściwości

Orle Ostrze

*UNIKAT*





Typ:Pomocnicze

Atak:328-358

Atak+Siła/1

Cios krytyczny +3%

Zręczność +34

SA +38%

Związany z właścicielem

Wymagana profesja:Tancerz Ostrzy

Wymagany poziom:60

Wartość:23090







Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja piąta - udowodnij, że wiedza nabyta w poprzednich lekcjach nie poszła w las.


Zabij: Kozica szabloroga (0/20)

Zabij: Kozica brodata (0/20)

Zabij: Błędne ogniki (0/20)

Zabij: Gnoll mistrz ostrzy (0/15)

Zabij: Krasnoludzki górnik (0/15)

Gnolle w Wiosce Gnolli.
Krasnoludy w Kopalni Margorii.
Ogniki na Bagnach Chojraków.
Kozice w Baszcie Wilczych Kłów.

Zabijamy wszystkie i wracamy.

Nagroda:

88k punktów doświadczenia i

Nazwa przedmiotu
Obrazek
Właściwości

Kaftan Mistrza Ostrzy

*UNIKAT*



Typ:Zbroje

AC:204

ACM:153

Blokuje 50 obrażeń

od trucizny

Unik +20

Siła +34

SA +23%

Związany z właścicielem

Wymagana profesja:Tancerz Ostrzy

Wymagany poziom:60

Wartość:33942




Szóste zadanie

Ostateczna próba - Grafinia teleportuje nas do lochów. tam wybijamy wszystko co się da (min. znajdują tam się Gnolle, Galarety, Ogniki ogólnie stworki ok. 60-6Cool Po zabiciu wchodzimy do portalu. Idziemy do Grafini - ona nam gratuluje, otrzymujemy:

88k punktów doświadczenia i


Nazwa przedmiotu Obrazek Właściwości

Sokole Ostrze

*UNIKAT*


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:53, 08 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.margonowcy.fora.pl Strona Główna » Tancerz Ostrzy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin